Mitt hus...
Köpte ett hus, byggt 80, under hösten 2009. Denna blogg handlar om hur vi renoverade det totalt och hur vi sen tog tag i trädgården.
Om ni har vägarna förbi är ni välkomna in på fika...

måndag 23 november 2009

Kök

Nu finns det ett kök i mitt hus, (kan man kalla det kök???)
Ångrar mig...

Nu finns det massa, massa lådor i mitt hus om ska skruvas ihop och bli ett kök, (ser klart bättre ut)
Pappa var där och släppte in killarna som kom med det. Måste varit väldigt många lådor. Är ju ett ganska stort kök jag ska ha, med köksö och allt. Sen är det ett par skåp till tvättstugan oxå. Kommer bli så bra när allt är klart om flera hundra arbetstimmar.

I helgen kommer hela klanen ner och hjälper till sen ska jag bjuda på mat under skyltsöndagen. Och tyvärr måste jag flyga igen... (gillar det inte) Men efter nästa vecka är nog Sthlm ett minne blott, något man besöker för att hälsa på vänner och något man åker till för att roa sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar